måndag 11 april 2011

Israel, våren ´06 (Del 1)

Alltså jag är ju en sån männska som bara ÄLSKAR sol. Jag blir så fruktansvärt glad över den.
Något som jag även gillar o göra, är att skriva dagbok. När jag har rest till några platser har jag skrivit grejer på resedagboken.com (alias: kukka-maaria). Satt precis o tittade igenom lite bilder från när jag var i Israel och volontära några månader. Oooh nostalgi för mej!!
Här kommer lite pics.


Coola Jerusalem bakom mej. Vilken feeling i den staden!


I bilen tur o retur Netanya (där jag bodde) - Jerusalem.
Dagstur till Jerusalem.


Vi (jag och Luikerts) firar loss med glass i Netanya by night. Fint!


Jag och Anja var volontärer på Hotel Orith i Netanya.


Dags för vår frukost! Innan detta hade vi ordnat frukost till hotellgästerna.
Min favorit var färsk pita med keso, hummus och ägg!


Oooo, dessa góa frukter!!


Chill i soffan där jag bodde och jobbade!

Hittade massa fler kort, så gör nog ett inlägg till :D

1 kommentar:

anja sa...

ooohhh minnen..haha..ska du inte komma o volontara igen? solen finns kvar vettu..:P