måndag 11 april 2011

Lite mer soliga pics... Del 2 mao.

Favoritstället!!
Tänk rakt fram och lite höger. Där låg min solbädd.
Nedan:
Vänster - vägen ner till stranden.
Höger - slogs lite i volleyboll.









Ovan:
Jag gillar det här med att handla frukt ute, så trevligt!
Ibland tog jag mej en promenad längs havet. Lovely!
Att läsa en stund, en engelsk Danielle Steel med Pepsi Max passade mej också utmärkt.
Ibland städade jag en och annan toalett. Skulle ju volontära ibland med. Så där lagom.


Vid klagomuren. Små lappar med böner inpressade i muren.


Siegfried, min personlige tourguide. Får veta lite historia och så
om Jerusalem.


Blev övertäckt med ett svart lakan. Fick inte vara för
naken på de heliga platserna.


Strosar runt i Gamla stan, ej i Sthlm utan i Jerusalem ;)

Gillade tiden där nere. Folk tar det verkligen chill och njuter av livet. Maten är
också himlans god. Även coolt o va där Jesus strosade.

1 kommentar:

filippa sa...

jag tycker du ska göra ett/flera inlägg om alla dina resor! gööör det!! (inte alls för att jag är med på några av dem ;)) nämen seriöst, det är skitmysigt å kolla bilder å sånt. å skriv också vad du gillade å gjorde å sånt, ASKUL!!