söndag 8 november 2009

Jag har det så sjukt bra

Just nu när jag tänker på lite olika saker, slår det mej sjukt starkt hur bra jag har det. För det första har man ju fått det här livet. Det va inte direkt så att jag Linda Sirviö bestämde att : nä nu ska jag ta o leva. Utan mer att jag föddes, så där att jag ploppade ut o fick ett liv.
Då tänker jag att då är det väl ändå bäst att njuta av det. Varför inte?! Mitt liv behöver väl inte va alldeles för mycket fullt av oro o sånt. Jag va precis på en gudstjänst där man typ sa att hos Gud finns ingen oro, och att Jesus sa att kom till mig alla ni som är tyngda av bördor, så ska jag skänka er vila. Det betyder ju att jag kan chilla så mycket mer. Himla härligt! Bara känna lugnet (som min vän Jullan alltid säger till mej) o ta livet lättsamt. Göött!

Strax ska jag dra iväg till Globen o lyssna till Kirk Franklin, och framför allt Ljungblahd. Han e ju för skön. Enligt www.sl.se tar det mej 9 min att ta mej till Globen. Har jag inte det bra så säg ;)

God kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fy vad gött att läsa det här denna afton, linday. thanks... =)
/fillay

Julia sa...

Bra att du känner lugnet :).