måndag 9 november 2009

Att: Filippa Nielsen


Att jag typ aldrig kommer ihåg att denna Filippalainen har bytt efternamn. Ja, det kanske är vanligt att man gör det när man gifter sig. Men ändå. Jag heter ju Linda Sirviö. Men hon bara byter o byter ;) Okej ska kanske inte belasta någon annan för att jag inte kan lära mej nåt nytt. Ska försöka. Så detta inlägg dedikeras till Filippa Nielesen, fd Hagel (inte regn, som hon själv skulle sagt). I detta nu hade Filippa bott här i Stockholm om hon inte hittat den där Emanuel. Emanuel är i för sig en fin pojke, men det gör att jag o Fillay inte träffas hemskt ofta (hon har flyttat ner till skåne alltså). Jag letar febrilt efter nytt jobb till Emanueel här uppe i hufvudstan men inte funnit ngt än som faller en i smaken (okej, där ljög jag) Förresten, ett av mina kids i skolan idag sa att det va bäst o bli muslim. Då undra jag varför? Hon mena att då e man snäll mot alla dem som inte har det bra. Jag mena att sånt kan jag ju göra fast jag e krist (som det heter där =)). Tillslut sa sjuåringen till mej att ja, du kan ju ljuga lite iallafall dårå. (Ja typ att det e sånt vi krist gör). Jes, intessant argumentation med min elev i skolmatsalen =) Förresten fatta inte hur detta hörde ihop med Filippa men iallafall hehe

Okej, varför det skrevs ett o annat ord om Filippa här va för att hon böna o bad om det. Om du går ner på dina bara knän kan jag kanska göra det för dej också. Jag menar, det är inte bara en som läser denna sida. Utan typ många. Säg .... 1XXXXXX, så många. Shit va det blev flummigt här. Men jag tror jag slutar här PUNKT

1 kommentar:

hey, i´m pregnant! sa...

haha, jag ville bara läsa ett nytt inlägg ju :P men jag bugar och tackar för det fina inlägget! :D
mvh filippa NIELSEN haha