torsdag 26 november 2009

Dagens diss

Idag klev jag av t-banan en station för tidigt. Med flit. Jag tänkte att en strosning i Gamla Stan inte skulle sitta helt fel. Så tog mitt pack o pack (ja hela tre väskor, vet inte varför man går runt o bär på så mkt saker...) o klev av tuben. Precis innan hade jag kört ett spinningpass o kände mej nu så där duktig, o glad. Måste va dessa endorfiner. Men i alla fall så skulle jag öppna dörrn ner till trappan för att komma bort från perrongen. Eftersom jag nu va lite extra glad, så vänta jag in två män som kom emot mej, o stod där o höll upp dörren till dessa folk. Som en riktigt gentlekvinna. Men hör o häpna, mannen som va ett steg snabbare än den andre, sket i min dörr o öppna dörren brevid. Kände mej som ett fån, när jag stod där o höll upp en dörr, o andra iakttog. Men kunde inte låta bli att le åt hela situationen. Linda skulle göra nåt ostockholmskt o hålla upp dörrar extra länge. Men aldrig mer hehe

1 kommentar:

filippa sa...

hahahahaha, sån diss ;D