lördag 5 december 2009

Du kommer bli så sjuuuukt imponerad



Jes, hoppas du kommer klara av att läsa det jag nu skriver... Ja, du kan ju alltid stänga ner denna sida. Ja, du vet klicka på krysset där uppe till höger, om det bara blir för mycket.
Kan ju säga att detta inlägg går i hufuvdstadens tecken. (Jes, just därför dessa vackra foton, där jag själv är fotograf). Jo, om si så där fyra veckors tid säger jag adjö till hotmail och går in i en ny fas i livet. Ja, du kanske säger att jag e ålderdomlig då du kanske har yahoo, eller nåt sånt "coolt". Men jag Linda, kommer inte ha vilken adress som helst, utan följande: linda.sirvio@stockholm.se Ja, känn på den du!
Säger bara att det är inte helt fel att va anställd av Stockholm stad. Nu tycker jag att vi alla, tillsammans med Berghagen, stämmer in i: Stockholm i mitt hjärta.... Läser du fortfarande, eller e du för imponerad?! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha linda, du är helt galen. i stockholm. och kungafamiljen. och skumtomtar. och pepsi max. och MIG. puss, vi ses snart ;D
/fillay

Anonym sa...

Hmm, undrar om jag får adressen matilda.nilsson@stockholm.se Coolt asså!