måndag 26 oktober 2009

Klickat på uppsägning

JAHA, då e det gjort!
Nu har jag sagt upp denna studentlägenhet. Kanske schysst mot Stockholms studenter som febrilt letar efter ett ställe att bo på. Om typ två månader ska jag mer ordentligt hänga i Spånga och bli kombo med Cornelia. Oscar under kommer få en fantastiskt trevlig granne. Kul för honom! (vad gör man inte liksom ;))
Nån sketans förkylning har satt sig på min näsa, känns ju skapligt roligt. Jag som faktiskt på riktigt hade tänkt ta tag i mitt träningsliv nu. Men om några dagar istället då...
Bokade även precis en FÖRSTAklass-biljett á la tåg från Skåne o upp hit. Ska nämligen göra ett fint Skånebesök i veckan. Pappa har legat på sjukhus i förra veckan, och det var ett tag sen jag såg min kära familj så nu ska jag göra det. Går rykten om att min brorsdotter har planerat att jag ska hämta henne på dagis. Ja man blir ju heelt rörd alltså. Hon vill väl ha en trevlig eftermiddag helt enkelt ;) Jes, jag plockar alla poäng jag kan när vi ses. Regler har hennes päron, men inte jag! Oh jes.
Nu ska jag ut med lite soppåsar med diverse fd läckerheter. Sen ska jag inta viloläge o bli frisk.

God afton Sverige!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kombo is tha shit these days! Lyckans Cornelia (grattis till henne, kan inte bli bättre dar nu framöver) och även lyckans Oscar som ju får äran att bo under. Well done Linda som tar steget full ut. Ta nu och bli frisk i lilla näsan hörru!
/The mentor