tisdag 27 oktober 2009

Dags o börja röra på påkarna

På mitt CV skrev jag att jag älskar att svettas, eller det var egentligen inte det jag skrev, men hade velat skriva. Däremot skrev jag att jag älskar att röra på mej (låter väl lite mer fräscht).
Om du nu skulle fråga mej om det e nåt jag gör i mitt vanliga liv, eller vardagliga liv kanske det heter, så är svaret ett brutalt NEJ. Eller brutalt o brutalt, men i allafall inte något övervanligt fenomen hos mej.
Sen midnattsloppet har jag inte rört på mej så mkt om man säger så, typ att jag tom tror att jag inte vet hur man svettas. Men jag säger att detta är slut nu. SLUT. Eller just nu är jag sjuk, men from måndag, jag säger måndag går mitt SATS-kort igång. Ska bli så himla kul! Ser i allafall fram emot o börja använda det. Kör du på nåt satsställe så man skulle kunna köra ihop? Tell me!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sumpan är mitt ställe, nära och bra. Skaffade kort i tisdags. /Blivande combon

Anonym sa...

neej jag kor i pa sats ;P lycka till med det, later KUL ju! (och snobbigt, hahaha ;P) puss puss, filippan