lördag 24 oktober 2009

Hallo your fool I love you

Okej, kanske inte bästa rubriken vid en sånn här fin återkomst i min bloggskrivning ... Men grejen e den att den där låten (som den där rubriken är) kan jag helt plötsligt få på hjärnan och sjunga ut bland vilt främmande människor. Kanske inte lyckat alla gånger, men kanske nån gång, vem vet ;)

Jaja i vilket fall, så har jag inte besökt denna sidan på hundra år. Eller iallafall på så länge att jag mindes mitt kära lösenord. O kan även meddela att det inte va "jesus" som någon kanske skulle gissa... :P Kan inte redigt argumentera för varför jag inte plitat grejer på denna blogg på så länge. Har väl att göra med att jag har nu ett sjukt intensivt, nytt, spännande o kul jobb som gör att jag e rent slut när klockan e 14.00. Nu e klockan 12.55 o det e lördag, bara så du vet det du läsare =) Men vilket betyder att det e en ledig dag o har en lugn vecka framför. Mina kids från Askebyskolan i Rinkeby e på höstlov, o jag ska återuppta skrivandet här. Ska bli himla skoj. Förstår att du även tycker det ;) Har nog inte mer vettigt att skriva än att jag tänkte ha en chille-dag idag, typ behöver det hur mycket som helst. Sen får vi se vart det bär av i afton!

God middag till dej kära läsare!

Kram jag Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

hej linday! jag har en annan blogg nu. men den adressen får du i ett hemligt mail ist. KUL att du skriver! och JA, jag hade gissat JESUS, hahaha. men då vet jag nog änåd vad du hade...... :P haha! ha ett skönt lov!!! pöss fillelippan