torsdag 18 juni 2009

I´m a teacher!

Skrek ut det på stan igår. På svenska. Det fick en viss effekt på mina okända medmänniskor, men säger bara vilken frihetskänsla. Oohlala! Har idag till o med kollat lite lärartjänster. När jag gick in på amv.se så visste jag inte ens riktigt vad jag skulle söka för nåt. Vad har jag läst?? Ja, det hela e lite overkligt. Tur att jag har Corre, en lärarvän, som kan ge mej lite sköna tips nu när jag ska bli en arbetande kvinna. Längre e jag inte fattig student, utan endast fattig... ;) Men inte länge till hehe

Strax ska denna männska till Torp. First time at that place för mej. Jag o Jullan ska sova i tält, så har köpt ett liggunderlag under dagens gång. Vet inte när jag sov på ett sånt ställe sist. Så ska bli grymt schpännande! Glad midsommar önskar jag dej!!

3 kommentarer:

nomad sa...

Grattis, happy for you dear friend! Skulle varit kul att se (och höra) dig ropa ut det där :p

Jag har nog ALDRIG sovit i tält.. och har inte direktplaner påatt göra det heller, men hoppas du sover gott i det!!

Glad midsommar på dig med!

änna från La sa...

var du på allsång i går..för jag tro nämligen att jag såg dej en massa gånger i gul tröja :)

Linda sa...

Jes det va jag :D Allsång the place to be ;)