måndag 15 juni 2009

Här e hon


Måste bara lägga upp en bild o skriva en trudelutt om min idol EllabellaLingonkälla.
Visst e hon fin? (lätt för mej o säga som kär släkting hehe)
Jag var hemma i Skåne förra veckan, o fick äran o hänga med brorsdottern min i några dar. Eftersom jag bor så himla långt bort så ses vi inte varje dag direkt. Men när vi väl gör det så har vi riktigt kul. Tycker jag iallafall ;)
Nu senast utforska vi vad råa "äppelskrutter" egentligen innehåller, om koja i träd bär både en liten o en stor männska, o hur högt kan en gunga gungas innan det sker en olycka (Ella klara sig bra!). Jes, hon e helt fantastico. Hur bra som helst. Ellis - min favvomännska på denna jord!
Det bästa e ändå att hon har de snyggaste brillorna. Viktigt o ha både inom- o utomshus.

1 kommentar:

Maria sa...

Hon ser verkligen såå cool ut! Som sin faster... ;)