fredag 12 juni 2009

Icke plugga mer

Ikväll sitter jag o kollar igenom typ 20 Dagen-tidningar, kyler av frysen (heter det så? btw har aldrig gjort sånt förut) o sitter o äter på en kladdkaksmuffins. Tidningar e sånt jag inte har hunnit läsa den senaste tiden o frysen måste fixas för att det överhuvudtaget ska få plats ngt där. Jag har tid med sånt ida för att min text e inskickad. Jes, du hörde rätt (=läste rätt). Den e inne! Jag kan inte påverka den mer, o bara hoppas på att den blir godkänd. Vägrar oroa mej över det. Den som lever får se som det heter. Men nu är det mao första kvällen på massa månader (iallafall tre) som jag slipper tänka på skolan. Kan inte i ord beskriva hur skööööööööööööööööönt det är. Ska aldrig mer plugga ;) Jes så känns det iallafall nu!
Precis kommit hem från Skåne, o ikväll ska jag bara chilla hemma. O frysa av frysen, eller vad det nu heter.

Ciaoo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Frosta av frysen heter det ju. ;) Kul att du börjat blogga!!
Kram Kathlin

Linda sa...

haha gör det. tack kathlin! glömmer aldrig hur du faktiskt lärde mej orden fysiskt o psyksikt, på den gamla goda tiden i rydebäck. ja, jag får skylla på att jag e finne ;)

Julia sa...

nu har ju redan någon annan skrivit vad det heter men då kan jag ju passa på att istället säga att
1. du är grym
2. jag gillar att du gör reklam för dagen
3. jag ser verkligen fram emot våra gemensamma aktiviteter i veckan :)