tisdag 11 november 2008

Så det kan låta!

Idag köpte jag ett par hörlurar, o vilken upplevelse o höra musik ordentligt, in i båda öronen. Blev så fröjdefull i sinnet mitt i ösregnet, så tänkte att kan gå en extra runda bara för att få höra ljuv musik! Mina gamla, dyra höris hade nämligen gått sönder. Så den senaste månaden (om inte mer, kanske månaderna), har jag lyssnat på 1 öra. Hur jobbigt har inte det varit?? Till exempel mitt i springrundan har man fått skifta öron, eller lurar, för att en sida inte ska bli skadad o få för mkt ljud, det ska ju va lika, rättvist. Tänk o få tinnitus på ena örat. Kan man det?? Okej, har iallafall inte fått det.
Men ljuvligt e bara förnamnet på hur det låter nu iallafall. Ett bra köp till min kommande Spanienresa. Som för övrigt startar i övermorgon, om du läsare inte har fått de informationen än ;)

Funderar på om man kanske inte skulle ha en "fattiga riddare"-kväll här hemma for friends and company? Vad säger ni?

1 kommentar:

F sa...

jag tror inte jag kan komma på fattig riddare-kvällen iaf :P
shit vad kul med spain! glöm inte uppdatera! :D