torsdag 13 november 2008

Dagen är kommen

Jesu födelse-dag är inte här. Men däremot Lindas Spanien-dag!!
Hurra hurra hurra hurra hurra för den!!
Om cirkus två timmar tar Linda o jag vårt pick o pack till Skavsta flygplats. Dit kommer även våra vänner Kipa o Katja, o sedan kan äventyret börja! Skulle va så kul o till o med klippa ett snöre, som en manifestation för semesterns början. Okej, kanske lite over kill, men iallafall..... hehe Så ikväll är vi i Alicante, o så väntar en biltur ner till Costa del sol (så hette det ja).
Själv känner jag mej rent slut i kropp o knopp, så lite lediga dagar i solen sitter som gjutet. Kollade precis in väderkartan för Malaga-trakten, o mina vänner, kan meddela er att det verkar vara sol på plats. Helsol på söndan, så skippar nog mötet ;) Man måste ju prioritera!
Så resan går nog i solnings, pockets, palmers, hänga med vänners, strandpromenaders, gó mats, o chillets-tecken. Jää!!
Önskar dej sköna dagar i Sverige. När man tänker till, så är ju Sverige ändå himla bra ;)
Hälsar finnen!

Just ja, måste ju meddela att igår lämna jag in min sista skolrapport för i år. Hur härligt som helst! Nästa skolgrej denna student gör är examensarbetet i vår. Så så e det. Sen är det examensfest. Välkommen!

1 kommentar:

F sa...

costa del sol!?!?! det är ju preeeecis det som liza marklunds senaste bok utspelades. tänk om vi vetat det när vi snackade, då hade jag kunnat skrämma upp dig lite. haha :P hoppas det blir skoj!!!!!!!