måndag 20 oktober 2008

Jag o kungafamiljen: en heldag tillsammans!

Kan va att JAG firar mammas födelsedag på lite annat håll. Ja detta annat håll kan vara lika med Statshuset. Det som enligt mig anses som världens finaste byggnad. Mamsen fyller nämligen år den 10:e december, ja du vet: Nobelfest-dagen!
Har precis gått med i Nobellotteriet, o haffat 4 lotter. Jag har ju sommarjobbat för detta event ;) Dem va inte alls så värst dyra som jag förväntat mej. Göttan!
Chansen är få komma in är 4 % per lott. E 4 lotter nog??
Tänk o få inbjudningskort med slingrade guldbokstäver... så ska det se ut har jag hört... :Linda, välkommen till tha party med Kungen!
Ja, ska vi säga att hela Sveriges folk håller tummarna för just mina biljetter?? Tycker det verkar vara en bra deal!

1 kommentar:

F sa...

hahahahahaha, du är gaaaaaalen!