fredag 24 oktober 2008

Ciaoo

Lindamännskan - min sköna vän, ringde mej precis o sa att hon bokat o betalt vår Spanien-resa.
Jaa, det e sant. Helt sant! Jag o hon o några tjejer till ska dra ner till landet där nere om tre veckor. Helt galet, o så sköönt. Vi drar dan efter min examination. Ser fram emot känslan att bara släppa allt o chilla lungt i sju dar. Tar lätt med mej nån skön bok, flaggspelet (vi brukar ha med på våra resor haha) o bikinis, o nåt mer kanske :P Oh jää!!
Eftersom man e student så har Linda fixat o trixat med priser o sånt. Slutgiltiga beskedet e att vi flyger till Alicante. Sen e det en bit till boplatsen. På tillbakavägen hyr vi en bil från där vi bor in Spain o till flygplatsen (verka bli billigast). Så det betyder att Linda o jag ska raitantaitanköra typ 500 km fr vår bostad o till Alicante. Kul! Tänker mej en upptäcka-Spanien-dag. Gillar o se nya platser, smaka nya saker o se vad som händer =) Jää löv that!!
Nu, om en stund, ska jag till Yasugari, eller vad det heter. Men vet iallafall att det e ett spahotell. Inte illa pinkat. Jag, Marie o Anna ska ta o latja en stund, äta exotiskt o bara vara en fredagseftermiddag. Mmmmmmmm
Kram!

Inga kommentarer: