lördag 18 oktober 2008

Dålig tajming

Varför har jag det senaste dygnet varit världens tröttaste under dagen, och hur klarvaken som helst under natten?! Snacka om dålig tajming!
Igår, vid 14:00 tänkte jag att det finns väl inget annat här i livet än att gå o lägga sig. Var så galet trött. Men höll mej uppe, pluggade som jag skulle (Bra Linda. En klapp på axeln kommer här: klapp, klapp) och städade här hemma. Men när denna männskan sedan väl skulle lägga sig så gick det inte att sova. Jag blir som bäst på att lösa alla världsproblem på natten. Ge mej bara dem, så ger jag dej svaren. Ens tankeverksamhet går igång hur mycket som helst vid denna tid, o jag bara ligger o ligger o ligger, men icke sover. Så himla knas. Varför, why God, why???
Ett svar kan va att jag slutat dricka massa maxer. Nej, alltså jag har inte slutat dricka helt o hållet. Det vore ju bara dumt. Men dricker inte hela flaskor längre bara så där. Men igår gjorde jag just det. 1 ½ liter Pepsi Max. Gör det mej så sjukt klarvaken?!? Ja, dagens fråga!!

1 kommentar:

F sa...

vet du, jag har också slutat. inte helt, SÅKLART ;), men verkligen skurit ner. jag tröttnade på det sååå mkt häromdan att jag blev alldeles förvånad. vad ska vi dricka när jag kommer? öl? hahahaha