fredag 31 oktober 2008

04:10

Ja, det kan va ett klockslag man kan va vaken på...
Filippalainen drog imorse ner till Skånelandet. Hon hade valt att boka ett tåg vid 5. Ja helt galet, men så gjorde hon hehe Så ida, vid fyra, tog hon sitt pick o pack o begav sig till Centralen. Jag nöjde mej med att ta farväl vid min ytterdörr istället för vid tågets dörr ;)
Himlans kul o ha henne här. Vi e rätt bra på att underhålla varann o skrattat så det vart svårt o gå käpprakt. VÄLKOMMEN tillbaka Hagel!
Under dagarna tis, ons o tors har vi bla spelat boll, hängt med vänner, shoppat skor på second hand, promenixat massa, käkat falafel, druckit maxer, sovit på hårt underlag (jag bara 1 natt), mumsat på kladdkaka, beundrat Stockholm, Filippa har säkert beundrat mej haha, o modellfotograferat! Vart så himlans sköjigt!!

Filippa lagt in flera fina kort. Vilken fotograf jag har! Checka dem =)

1 kommentar:

F sa...

asså, rättelse här va, valde och valde, att åka vid fem. allt annat var ju svindyrt för en fattig student som jag! :P