tisdag 28 oktober 2008

Hon e här!

Männskan som vi alla talat om e här... hahaa okej kanske inte talat om, men som vi vet inte vart här på hela 4 månader, vilket egentligen känns som 7 år, e back!
Jag mötte Filippa Hagel vid Stockholms Centralstation denna förmiddag. Hon va lita sen, men den som väntar på något trevligt väntar aldrig för länge. Filippa på mej alltså ;)
Vi har nu fått i oss tacos, fixat foton på väggarna, o Filippa verkar komma in i den vanliga andan. Går alltså runt o fiser och känner sig allmänt hemma. Jag e fortfarande väldigt gästfri o trevlig, o verkar tänka att hon e min gäst. Men det lär nog försvinna snart...
Männskan fr Skåne tog med sig massa snygga trosor till mej från Ulla. Så kul!! Ja, ni kan själv få se dem här nere!
Nu ska vi ha riktigt sköna dagar i storstan. Om någon timme väntar fotboll i Gamla Stan... O sedan efterfest hos oss. Ihaaaaaa!!


3 kommentarer:

Linda sa...

det är ju bara du som fiser ju. jag har inte lagt en enda! hahaha

F sa...

hälsningar filippa alltså.

Julia sa...

Det var grymt kul att spela lite boll igår. tack för det. jag har även utmanat dig på lite annat:
http://jullans.blogspot.com/2008/10/utmanad.html