måndag 29 september 2008

TUR att jag har en ny telefon

Satte för en stund sen igång min tele. Telefonen o jag befinner sig just nu i Trosa. Vilket inte e helt fel!
För nån minut sen ringde en konstig signal på telefonen, o sen min normala signal... "Sträck ut din hand....", o jag svara, som sig bör... O det va mitt första videosamtal ever. Så himla kul!
Ellabella o David ringde hemifrån, o helt plötsligt uppenbarade sig deras face på min telefon, o min egna nyvakna blick syntes i nedre hörnet. Så skoj o se dem. Ellis skulle tacka för ett kort jag skickat till henne o hon sa att jag snart skulle komma ner o hälsa på. Vilket jag hoppas ska ske =) Ja, ett videosamtal är en bra start på dagen, nästan som frukost!

1 kommentar:

F sa...

haha, vem kunde ana att DU skulle ha en sån där hipp telefon?! ;) hihi