onsdag 24 september 2008

Aim a lajv

Hej people!!
Som sagt, lever o frodas, trots att denna blogg har legat under låg produktion....
Massa grejs har hänt sen den 8e september. Det viktigaste som skett är väl den 12 september. Då jag, Linda, fick frukost på sängen två gånger. Jag som nästan trodde att det skulle ske noll gånger, eftersom nu bor singelt i min lägenhet. Men befann mej i södra Sverige just den dagen, o där händer det grejer. Som brödsmulor i sängen :P Nä, eller asså jag äter då inte frukosten i sängen. Men får en vacker frukostbricka på födelsedagen, och sedan förtäres det hela med de andre i familjen + Filippa, vid frukostbordet. Så funkar det hos mej. Hur hos dej? Någon dag senare hurrades det för mej på favvorestaurangen Fridays. Alltså, jag bara ääälskar det stället. Så gott, trevligt o sånt. Hade en skön kväll med vännerna mina!

Vännen Linda Londén har nu även hittat till Sverige, efter att har hängt i Canada och aupairat i två år. Hennes familj har tagit sitt pick o pack o flyttat till Trosa. Stället har jag hört så mycket fint om, men aldrig varit där. Så i helgen tog jag mej dit. Fredagkväll i Trosa var inte fy skam. Så vackert det va. Jag o Linda utforska till o med stället med hjälp av hoppande steg, i form av jogg. Jää!! Det verkar finnas en skön sträcka på 6 km o 13 km. Perfekt ju!! Det sköna med Trosa var att man kände ett sånt lugn där ute. Det var verkligen balsam för själen, som man så fint kan säga. Löv it!
Jes, allt för denna gången vänner. Vi hörs! Nu tänker jag zippa lite frisk luft.
Kram!

1 kommentar:

F sa...

äntligen nåt nytt att läsa i din blogg ;) bra, kul å yeej!