måndag 8 september 2008

Sjuklig o sånt

Ja, alltid har man ju vetat att det e döötrist o va sjuk.
Drabbades själv av detta skit för några dagar sen. Ni vet när man börjar känna att det gör ont när man sväljer sitt saliv, o man "snyftar" lite mer än vanligt. O så blir det bara värre, väRRE o VÄRRE.
Så bestämde mej för att va hemma fr skolan idag. Orken har inte varit den största. Men har ändå tänkt att fy för va bra jag har det. Här e jag hemma, kan tända ljus, läsa pocket, se oprah (två avsnitt på en dag!), dricka maxer och äta choklad. För det e vad jag har gjort idag. För att inte heller behöva laga mat, gick jag ut o åt lite i mitt köpkvarter. Så behövde jag inte mer tänka på att få i mej mat.
Nu tänker jag slå på tvn o se Kristallen. Alltid kul o se kändisar som vimmlar runt på en röd matta. Om den nu e röd vet jag inte. Men det lär jag se om en stund...
Ha det gött vänner, o hörs.

4 kommentarer:

F sa...

ROSA!?!?!?!?!? snyygt :)
krya på daaaj! önskar jag kunde komma över med lite sockerbitar och center och en DAM-tidning. next time baby!

Anonym sa...

Helt rätt att vara hemma när man inte är pigg... Ta hand om dig och pigga på dig massa! Ser fram emot fredag! :)KRAM!

Jenny sa...

vad händer linda? senaste inlägget var 8 sept!! saknar dina inlägg!

F sa...

JAG MEEEEEE