lördag 16 augusti 2008

Läängesen

Hej!
Heter Linda Sirviö, o e 27 år. Min favoriträtt e spagetti o köttfärssås. Jag mår bra. Hur mår du?

Hur längesen va det inte jag skrev ngt sist!? Ja typ. Längesen. Så en kort presentation av männskan som skriver ner sina världsförvandlande tankar kanske är helt rätt ;)

Själv mår jag riktigt fint (som du ovan läste :P). Jag njuter av lediga mornar, dagar, kvällar o nätter.
Igår kom jag hem från Finlandia. Där jag hängde några dar med brorsan Moses. Va riktigt dejligt. Tänk o bli ompysslad av mormor (blir lite irriterad över att frukosten dukas upp redan halv tio....), träffa släkten, äta restaurangmat, köra gocart, käka sniglar, gå runt i finska matbutiker (det e grejer det!!), snacka hemspråket med alla, o ibland, nångång, ta sig en springtur.
Grejen e den att ikväll väntar Midnattsloppet. I ett svagt ögonblick anmälde jag mej till denna route. Vet inte nu varför o sånt. Var väl troligtvis så att jag såg min snygga fitta kropp framför mig. Så som den kommer att se ut efter nattens springtur. Inget kunde troligtivs stoppa mej att fylla i formuläret o tänka att jag klarar ju detta galant. Om det e någon som har kondition så är det väl jag. Jaaaa...... Undra när denna känslan infann sig. För kan säga att den inte finns kvar... Nu undrar jag mest hur jag ska ta mej runt.. Det är ju ändå 10 kilometer. Inte nio....
Men som sagt i Finland sprang jag två ggr (inte så länge, men ändå ;)) o igår plocka jag 8 km. Plocka o plocka, men tog mej iallafall igenom. Ska nu under de återstående timmarna peppa mej själv. Borde kanske spela in ett mantra: "Linda du e bäst. Ingenting kan stoppa dej.Linda du e bäst. Ingenting kan stoppa dej." Ja det vore nåt. Okej, hörs, för nu ska jag trycka på record ;)

Kram jag Linda

2 kommentarer:

F sa...

grymt att du gjorde det!!!!

Anonym sa...

Tack själv! Så roligt att du kunde komma! :) Ska uppdatera lite med bilder sen ikväll.
Ha en härlig vecka, vi hörs!
KRAMS!