söndag 17 augusti 2008

En stel stjärna

Jes, I made it!!
Igår sprang denna männskan, just jag som sitter här, varvet runt. Borde väl säga att det var väl ingen match, de tio kilometrarna runt på Söder. Men det var det väl visst. Försökte se stark o snygg ut, o något var nog helt äkta i början av loppet, medans sista km kändes rätt sega. Men e galet glad att sprang hela vägen, o inte stannade till, som visst folk framför mej. Braa Linda! Nästa år ska det väl även gå under timmen. Så det e bara o börja träna =) Nu kan jag lungt säga att har lite eftervärkar, men det visar väl bara att jag gjort ngt nyttigt igår.... Jää!!

Innan springandet befann jag mej på vackra Djurgår´n. Där sändes lördagsnöjet Sommarkrysset. Helt live. Jag lovar! O inte nog med det. Jag o min sittpartner Linda hamna i tv. Ojojojoj, ja, det e stort! Direkt fylldes en annans inkorg på telefonen av massa mess, o jag va tvungen o radera för o få plats med nytt (typ...). Ja, så kan det va när kamerorna riktas mot ett visst håll. Kolla själv in typ 50:e sekunden o frammåt på följande inslag/länk:
http://www.youtube.com/watch?v=9JQvkFoELZI

Nu är du troligtvis mäkta stolt över att du känner denna skribent :P

2 kommentarer:

F sa...

träningsvärk efter ett sånt pass är bara status. typ som gips på armen när den är bruten.
bra jobbat!!!!!!! :D

Lite av det ena och det andra sa...

Läser på din blogg då och då och får ofta sån Stockholmslängtan när jag läser eller tittar på bilderna. Det är nåt visst med livet i den staden..
Kram på dig
/Mervi