måndag 18 augusti 2008

Överfullt i kastrullen

Jahapp, nu har det hänt igen.
Denna männskan skulle laga mat till sig, pasta med körv. O jag kan ju inte bedömma spagettimängd ett enda dugg. Nu skulle jag kunna bjuda på si så där 6 pers på spagetti á la Linda (ohlala, med speciella ingrepp eller nåt)
Spetsade på med lite majjo på tallriken, för här har man precis vart o tränat. Cyklat o spinnt som in i. Det gäller o ta vara på träningsboomen nu när den har ankommit. Träningsandan har vart borta i ca två månader... Men nu e jag laddad. O dessutom just nu nyduschad o fräsch. Kan det bli bättre?! Nääää ;)

Annars letar jag just nu efter Hertz-freerider-bilar. Vore inte helt fel o få köra ner till Skåne lite. Säga hej till släkt o sånt. För nu har jag en vecka med noll förpliktelser.
Jag e ledig. Oh jäää!!!

1 kommentar:

F sa...

som vanligt i kastrullen då ja :P