fredag 25 juli 2008

En dag i juli

Diggar verkligen mitt boställe...
Idag lapade jag sol med vännen Johanna o hennes son Filip. Vi började tjattra om hur sjukt bra vi har det. Kom riktigt igång på ämnet. O det e så himlans sant. Jag e så galet nöjd över mitt hem. Precis lagom stort för mej, lagom nära stan, lagom långt till bussen (om jag nu nångång skulle använda den ;)). Ja lagom e ju bäst i detta land som vi vet =) Men jag har det så bra. Diggar min familj, har härliga vänner, råd o köpa mej en maxer, har en Gud, ett jobb jaa you name it. Att tänka på dessa saker gör mej på gott humör, o jag känner att jag nog inte kan tala om det. Skulle precis hoppa ner i min säng o läsa "Män som hatar kvinnor", men kom på att måste skriva ett grejs om detta, så jag får ur det ur min hjärna på nytt hehe Så nu har jag gjort det! :P

Idag har jag haft en ledig dag på länge. Så har solat, badat (flera gånger), cyklat till stan, handlat på Gospelcenter, hängt lite på jobbet o läst bok vid Statshuset. En gudomlig utsikt därifrån kan jag säga. Dagen har helt enkelt varit kanon. Imorn åker vi ett gäng till skärgårn. Ska bli gött o göra en liten trip, för kan inte skryta om att besökt Stockholms öar alltför många gånger.
Nu e det dags att logga off, men innan det önskar jag dej en god natt. God natt!!

Inga kommentarer: