onsdag 23 juli 2008

Är som ung på nytt

Är barnaglad över min nya telefon. Den e så snygg, vacker, lätt, slimmig, gó o framförallt snygg (om jag inte sagt det innan ;)) Har haft den i min närhet i 4 dagar, och måste säga att vi blir tightare o tightare för var dag som går.
Jag har gått in för att lära mig den ordentligt. Grundligt. Radade upp alla manualer här om dan, och min mission är nu att läsa igenom dem och veta alla finesser med den sköna.
Måste säga att det är lite seegt att läsa småtext, och har därför tagit ett beslut att läsa 15 sidor om dan. Det får räcka. Än så länge är jag på sidan 32 (matematiken med 15 sidor/dag kanske inte riktigt går ihop.....) Beckis utbrast här om dan att jag läser manualen för att jag är tjej. Mena han att killar inte bryr sig om telefonens funktion, utan bara ser till hur snygg den är??
Jag vet iallafall nu hur man messar, mmsar o ringer. Det ni. Det är något att hänga i julgranen!

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för alla mess å mms ;) jag blir lycklig av det! :D
jag vet hur killar lär sig, de pillar å pillar å pillar, tills de hittar grejer men OCKSÅ, så kan grejer gå sönder när man gör så. FAKTISKT, beckis... :P