söndag 1 juni 2008

Vilken dag!

Vilken dag det har varit idag. För det första kan man ju bara tala om VÄRMEN! Ohjäää, säger jag bara. Är det augusti eller?? Man skulle ju lätt kunna tro det.

Natten som gått har ju varit alldels för ljuvlig. Längesen jag sov så här gott alltså. Jes, löv it!! Under morgontimmarna befann vi oss i Söderhöjdskyrkan. Gillar Stefan Swärd så grymmans mycket. Inte alla som kan predika som han ska jag säga er... Man liksom lyssnar.

Efter kyrkis-stunden drog vi vidare till Solna Centrum. Och därifrån strosa vi till ett thai-ställe. Vi var ett härligt gäng på hela 16 pers. Visst e det göttan o bara äta o hänga tillsammans?! Svar: Jes!

Väl mätta i magen märkte vi att klockan va sketamycket. Nu var det dags att se de svenska fotbollskillarna plocka ukrainarna. Så in på stadion skulle vi. Där var det stämning! Men måste säga att ingen bästa hejarklack idag. Ramsor o grejs sakna man ju. Nångång fick jag igång nåt, då alla bara körde efter (high five på den). Matchen i sig var väl lite väl tam, o ingen seger blev det. Men vi hoppas väl på bättre spel o sånt i EM. Svar: Jes!

Efter att svettats som grisar drog vi vidare till oss. Filippa kladdade ihop lite muffins. Hon kan det där alltså! Vi har verkligen haft en chillekväll här hemma. Riktigt najs! Hängt på efterfest på våran balkong, samt at the sofa. Tagit våra favoritmusikgrejser o lyssnat in. Jag försöker lära mej älska Johnny Cashs Hurt. Går väl si så där. Men jag ger inte upp!

Sov gott vänner!!

Inga kommentarer: