lördag 31 maj 2008

Ibland behöver man bara sånna här dagar

Asså, tacka vet jag sånna dagar då man bara kan vara o inte behöver hitta på massa saker. Idag har det vart just en sånn dag. Jag har vart så grymt seg under dagen, att knappt pallat uttala många ord till min roomie. Solen har skinit ute, o jag har inte ens vart där, utan har hållit mej innanför lägenhetens fyra väggar. Kanske beror det på att vi har haft lite av en flyttstädddag här hemma, men när väl städningen var över, så njöt jag bara av att gå runt här hemma. zippa lite maxer, ligga i sängen, titta på handboll, kolla fäjsan osv osv Bara vara. Gå runt i strumpälsten eller vad det nu heter hehehe
Jag hade tänkt att jag skulle lägga mej grymt tidigt, varför inte redan klockan sex!?! Filippa bakade ihop lite muffins o va nere i affärn o köpte lite maxer, jäää!! Jag stannade hemma o vaktade vårt hus, när Sommarkrysset drog igång. Det gäller ju att den starke e hemma! Iallafall så dök Wilnerzon upp i vårt hem. Kul. Så vi har haft en chillekväll, jag, Filippa o Wilnerzon. Kikat lite på Sommarkryss, gett svar på livets stora frågor o bara njutit av the life. Jes, its najs.
De andra två här hemma har väl fått för sig att jag inte säger alla Björn Gustavsson-citat helt rätt. Men enligt mej är det bara petitesser. Det viktiga är väl hur man (=jag) är som människa o vilka goda egenskaper som man äger. Som jag. Nu ska jag iallafall lägga mej, klockan är lite mer än 18, rättare sagt 23:28. Ser fram emot lite skönhetssömn ;)
Tror att sånna här inte-göra-något-dagar verkligen uppskattas o känns supersköna om man annars får göra massa kuliga saker. Tror att det är typ så jag har det. E tacksam.

1 kommentar:

F sa...

sköööööööönt. med sånna dagar =)