måndag 2 juni 2008

Plopp, muskler o flugor

Jo, missa ju att nämna en hel del grejer från gårdagen....
Asså, kan man bli en gladare männska än när man får en kasse med 27 hela Ploppar?! Knappast. Iallafall, så överräckte Matsan en sådan kasse till mej. Tråkigt nog (?!) är Filippa lakosintolerant, så det är inte många av dem som hon kan stoppa i sig. Men det kan jag :D Vilken lycka!



Under middan så visades musklerna våra.
Jossan, jag o Filippa har ju nu på senare tid lyft 4-kilona på Nautilus. O som ni ser så har det givit resultat. Gjorde här nedan svanen. Men svanen är nu visst förvandlad till någon annan form, mer av en knytnäve o en snyggt spänd arm ;)




Albin måste få cred för detta, eftersom det ändå var hans idé. Alleman skulle posa i Filippas glasis, o bli flugor. Resten av individerna kan ni snart se i min snygga Bilddagbok. Men so long njut av denna heheh



Under kvällens gång märktes det att jag själv inte har något eget ordförråd längre. Allt jag säger är andras repliker. Vet inte hur jag ska försvara mej. Får väl bara säga att det är för sweet!!

1 kommentar:

F sa...

hahaha. SWEET!