tisdag 17 juni 2008

E som fisk i vatten

Asså måste säga att jag trivs riktigt fint i den nya lägenheten.
Sitter/ligger här i sängen o bara chillar. Valt ut lite foton bland fotona i datorn, som ska pryda mina väggar. (Tur att man bott tillsammans med inspiratören Filippa!)

Jag har det alltså riktigt bra. Tänk vad gött det är att ha ett eget boende! Typ ett stället där man själv får bestämma, o bara va. Diggar det rejält! Det braiga med att bo så här litet är ju att det inte e mkt space o städa. Kom på det för en stund sen, jes!!
Det lite knasiga e att jag inte har någon helspegel. Så om det är så att jag ser lite vilse ut i mina kläder o sånt, så säg till. Ser ju inte det själv ;)

Bestämde mig för nån timma sen att jag ska dra till Nyhem över midsommar. Ska bli riktigt skoj! Vännen Cornelia far med också, o roligt ska vi ha. Broder David ska säga något vettigt där på lördan. Så känner mej allt lite stolt, jäää!! Han e så lik syster sin :P

Imorn väntar ännu en Linda-dag, precis som idag, då jag får hitta på precis vad jag vill, o inga måste finnes. Jupp, det kallar jag semester det.
Hörs du!! Kram!

1 kommentar:

F sa...

yääj! less to clean, yeaah!