fredag 9 maj 2008

Tårögd

Filippa, hon diktar så fint. Läs!

Att hon sen kan få för sig att skriva vad som helst om sin roomie är en helt annan sak. Hon vet att jag alltid finns vid hennes sida, iallafall den närmaste månaden, o troligen for ever, o den vetskapen gör att diktskrivaren kan ta sig friheten att skriva vad som på bloggen, inte bara i diktform utan i all bloggform. Att utlämna en vän verkar inte va några problem. Jag finns ju alltid där. Varför gör inte jag likartat?? Jag har inte mage (läs: har ingen mage) att göra det, eller kurage, som det vackert heter ;) Eller så har jag inte fantasin, orden. Men ska starta en ny blogg: alltduintevissteomfilippa.blogspot.se heheh E nog inte så heligt rättfärdig som det kan låta... Om ni visste vad jag visste om Filippa Hagel.....

2 kommentarer:

F sa...

haaaaaaaaallå, VEM gav dig tips om den nya bloggen? du bara tar allt från mig!
okej, det gör du inte. du är ingen mes, bara lite. det sa du nu alltså.
hm, kanske jag ska sluta skriva om dig på min blogg??
näääääää, haha. skulle aldrig gå. jag ska ju också starta en ny blogg, du vet... ja, du vet ju. du vet preciiiis vad den ska heta!
du, vi ses. NU. och forever.

Linda sa...

hahahahah vi ses. hej vid min sida. ser fram emot den nya bloggen. när lanseras den??