torsdag 8 maj 2008

Massa skoj o sånt

Måste säga att jag har haft himla sköna dagar det senaste... Massa har hänt, o jag har bara fått göra massa ditt o datt. Till o med vart så att jag känt att kanske dags o ta en chilledag o känna mej uttråkad ett tag....
I lördags köpte jag Gröna kortet, jääää!! Nu är det bara att plocka fram kortet när Gröna Lund ska intagas. Hur kul som helst. Den kvällen var utom det vanliga. Vi var ett härligt gäng som efter Jesus-manifestationsgrejset strosa till Djurgårn för att äta lite "Sibylla" för att därefter tralla runt på Grönan. Jag fick åka Katapulten, min absoluta favorit! Vilken spänning det är inför ett åk. Helt sjukt!! Matsan vann till o med MegaPloppen. En glädje för oss alla. Vår kompis gick stolt runt med det stora paketet. Inte ens jag fick vakta den, men däremot äta av den så småningom. Jäää!!

Tisdagskvällen gick helt i fotbollens tecken. Eller först lite i tågets, eftersom jag o Filippa skulle ta oss till staden Uppsala. För att där heja fram de bästa Boisarna. De skulle möta Sirius (alltså Uppsalafolk). 4 st bollar sattes in i det motsatta lagets mål. Vilken glädje!! Dem e så himlans bra, dem pågarna. Vi älskar dem!

Nu ska här strax fikas kladdkaksmuffins o iskall Pepsi Max, på den solvarma balkongen. Filippa fixar. Det e bra med en roomie!!
Ha det vänner!! Kram








2 kommentarer:

F sa...

skitbra inlägg, roomien. lagom att läsa men ändå mycket att se! ;)

"Vi älskar dem!!" haha. we really do :)

Mikaela Persson sa...

kändisar igen :o)

http://www.svenskafans.com/fotboll/bois/artikel.asp?id=236030