torsdag 24 april 2008

Måste bara få sagt detta

Jo, ofta blir det heta snack om vissa ämnen. För några månader sen handlade det om mitt o Filippas Pepsi Max-intag. E det verkligen bra? Ska ni inte tänka över det? osv osv Nästa ämne var bloggandet. Vad ska den handla om? Ska man berätta allt? osv igen Nuförtiden, vet både du o jag att en stund om dan läggs till fäjsan, även kallad Facebook. Denna nätsida där man träffar både gamla o nyfunna vänner. Kommunikationen blir himla smidig o man kan säga hej bara så där. Man lägger in kul bilder på sånt som händer i livet o taggar en o annan. Det som skrivs på wallen läses ofta av mer än de två som kommunicerar, man har ju svårt att låta bli. På statusen delar man med sig av stundens händelse. O ofta blir man bara så himla glad över vad nån skriver o det höjer lite ens vardag. Kan till o med bli en guldkant.
Det har slått mej hur härligt det vore att börja grilla med vänner o ovänner ;) Det är ju härligt varmt o skönt nu. Grillukten är ju bara bäst. På något sätt väcker den liv o lust!! (o salivet rinner). I vilket fall så skapade jag ett event på fäjsan om just detta. Varför inte komma över till oss imorn o ha skön gemenskap. Att plita ner några rader o skicka iväg inbjudningar är ju så himla lätt (har Gud skapat denna sida??), o riktigt kul o hosta (okej, inte hosta, utan hosta) tycker jag =) Men ikväll togs detta upp, att man kan känna sig utanför om man ser att alla andra får en inbjudan men inte jag. Man kan ju se vad alla andra gör, på just den sidan. O när jag tänkte på det, så e det verkligen sant, att den känslan kan infinna sig. Lite av det upplevde jag igår, om jag nu ska vara helt ärlig, o det ska jag va hehe Då va det glass-stund som gällde i stan, o jag va muntligt tillsagd att jag kunde komma, men inte på inbjudningslistan. Okej, detta e bara en liten, liiiiiiten sak. O jag e inte bitter ;) Men ville bara säga, att allt som inbjuds till (även tjejkvällar, som iförsig inte e min favorit) är alla inbjudna till. Är du på nån lista eller inte så känn dej som världens mest välkomna männska, ja det är mina ord denna kväll hehe kände bara att va tvungen o få ur mej detta. Kanske bullshit, men ändå så braaa. God afton vänner! Nu ska här drickas maxer. Hade ju för sketan glömt att det låg i frysen. Vilken överraskning. Som Kinder.

Filippa äter kaviarknäckisar. Luktar pekka!!

Inga kommentarer: