tisdag 29 april 2008

Jag har beslutat!

Kl 13.43 idag skrev jag på ett kontrakt för att hyra studentlägenheten jag kikade på igår.
Nu är det beslutat. Jag har alltid himla svårt för att göra beslut. Tänker fram o tillbaka, för- o nackdelar och så vidare. Men det här verkar ändå vara ett vettigt beslut. Kanske det bästa tänkbara just nu.
Så den 16 juni har jag ny adress. Där kan jag sen hänga så länge jag pluggar. Gött att veta att man inte behöver flytta inom en viss kort tid. Flytt är egentligen sånt som jag är rätt van vid. Vet att folk har sagt till min familj att vår adress bör skrivas med blyerts i adressboken, för att den ständigt är föränderlig. Lite zigenarliv helt enkelt... Men livet måste ju förändras då o då, annars blir det ju tråkigt ;)
Men som sagt, nu vet jag vart jag ska ta vägen. Säger bara: skönt!

Nu väntar 5 dagars ledighet för mej. Inget pluggande. Bara njuta o leva lita. Härligt!!

1 kommentar:

F sa...

gööööött. beslutet blir skitbra, det känner jag i ryggmärgen.

det var nåt mer jag skulle skriva, men jag minns inte.
jo! fin bild på kanten, me like! du är vacker!