torsdag 27 mars 2008

Zzzzzzz

Om det e något jag har gjort den senaste tiden, så är det sooovit!!!
Av nån sjuk anledning har jag inte vart riktigt kry i kroppen den senaste tiden. Igår hade jag examination, o tvungen att hänga i skolan. Men efter ett tag bad jag få gå hem, lite sådär snälla ögon mot läraren (hade även gett ett äpple om jag haft ett), och fick gå hem. Senare på kvällen blev illamåendet extremare, med spygrejs, halvsidesmigrän o hejfaderuttan, allt på en gång. Så jag intog sängen med lite ibumetin. Där har jag då legat fr kl 18 till 8 imorse. (fr = från, kl = klockan - förklaringar för Emme o Samme) Känns så himla bra att har sovit o viilat. Nu e det lite bättre i kroppen. Jes. Har tom ätit en macka. Ska strax iväg för att återfå min tenta o ha kursavslut. Hoppas o tror på det bästa. Will see om några timmar!!
Hej!

1 kommentar:

F sa...

hahahahahahahahahahahahaah