måndag 24 mars 2008

Denna dag tillägnas alla de spyiga

Okej, kanske lite "tycka-synd-om-mej-alla-ni-där-ute-skapande" det här, men ändå inte... hehe
Utan jag vill härmed uttrycka att jag känner med de folk som får sin föda, mot sin vilja, upptryckt genom munnen, ut i tomma intet, atomosfären.
Känslan innan detta sker, är minst sagt otrevlig. Då man känner sig full av ngt (kanske kebab, kesomackor, choklad you name it) Att sedan försöka få i sig alvedon för att man mår så illa, har ont i huvet osv. Men inte kunna svälja det, för grejer vill ut... Ja, jag vet hur det är....
Eftersmaken kanske inte smakar hallon, utan mer besk, slemmig, salivgrejs i käften... Ja, så alla ni som har det så här idag ger jag en tanke. Tanken kommer här!
De senaste 10 timmarna har jag varit kräkfri. O hoppas kunna fortsätta så!!

1 kommentar:

F sa...

haha... hallon, linda. VEMs ord är det då? :P känner att vi snart kommer ha värsta ord-battlen här alltså.