lördag 22 mars 2008

Världens bästa häng

Så kul det kan va!!
Idag har jag, Ella-bella o Filippa hängt. Vid lunch körde vi iväg på en roadtrip till Trelleborgan. Hängde hos farmor o fikade fralla med Lönnebergsskinka. Linda fick ta tag i blöjbytet eftersom Filippa banga. Himlar alltså. Men nu vet jag vilket håll det ska vara på. Jääj!! (Filippa, du har nog ångrat dej). Nu håller vi till hos Emanuel, vi tre. O ska snart iväg till Embryo, o påskparty. Dessa tre pinglor ska partaja! Vårt kära Videomix, nu kallat Hemmakväll ska strax få ett besök. Lite godis o Pepsi Max ska vi roffa åt oss är det tänkt.
Nu ska vi läsa Pippi-bok, så du vet!! Ella är lite väl mopsig mot mej, men hon ska nog snart återfå sin respect mot sin faster. Bäst för henne skulle jag säga.

Mopsig, btw, är mitt ord, kände att behövde berätta det för alleman.... =)
Trevlig påskafton. Ät ägg!

2 kommentarer:

F sa...

hallå! moppsig är MITT ord. mitt moppsig stavas med två P btw. ska vi dra elle?

Linda sa...

Mitt stavas med 1. Jes vi drar!