tisdag 12 februari 2008

Något konstigt på gång i min kropp...

De senaste dagarna har min buk (heter det så på fin svenska??e ju utlänning ;)) verkligen levt ett eget liv, o jag förstår mig inte på någonting... I söndags började det med att jag hade värsta kramperna o hade tom jobbigt o gå från tbana till buss. Väl sen hemma blev det värre... E kanske lyckligt lottad som inte brukar ha problem med kroppen, o magen. Men visst blir man rädd när man inte fattar vad allt beror på?! Kan det bero på att jag i söndags fick i mig fisljummen Pepsi Max, o jag som annars e en van kall-Pepsi Max-drickare, ja kanske det, iallafall o om ni frågar Albin... Däremot tror mamman jag har att det e tarmar som jobbar, eller till o med nån storts magsjuka. Filippa tror på blindtarmen. Ja, många bud... =) Idag, mitt under geometrin, blev det än värre. Så en annan tog sitt pick o pack o drog hem. Så här hemma e jag nu, o ska strax insupa Samarin... Kanske kan det vara en hjälpande hand?! Som tur är jag inte ensam, utan har fått med mej en fräsch Damtidning från boutiqen. Må gott vänner, o jag hoppas jag snart gör detsamma!

1 kommentar:

F sa...

dina senaste inlägg har verkligen fokuserat på din kropp. haha.
men asså, blindtarmen... jag trodde aldrig det ju, jag bara sa att, kanske? haha. krya på dig roomie. nu är jag hemma och helt död... =)