söndag 3 februari 2008

Jag vill tacka...

Oskarsgalan närmare sig med himlans fart... närmare bestämt är det 21 dagar kvar!
Under mina 27 år har jag aldrig pallat va uppe hela natten, för att se denna american show, men har tänkt att detta är Året! Försöker just nu övertyga min roomie att va uppe o att vi ska bulla upp med massa gott den natten, o bjuda hem trevligt folk för att kolla alla kändisarna o deras tacktal direkt från Hollywood!! E du sugen??
I allafall går mitt tacktal idag till att jag har sovit 8 h o till o med lite till.... Jäää!!! Har det senaste tiden haft så himla svårt för o sova. Men i natt har jag gjort det o e så lycklig för det!! Jag vill tacka sängen!!

2 kommentarer:

F sa...

hallåååå, du sa aldrig att vi skulle äta massa gott! klart jag är på!!!!!!!!!!!! vilket datum exakt? tur att jag skriver och frågar det här, eftersom jag nte ser dig varje dag... :P men. ja. hej!

Linda sa...

hahah blir så HIMLA glad när det e kommentarer!!! Jääj!! Det e exakt den 24 februari, o inget annat. Jes, vi lassar massa gott o bara njuter av livet!! Mmmmm!!