lördag 2 februari 2008

Stoffet på denna sida...

Under gårdagskvällens o nattens gång har heta diskussioner förts gällande vad en blogg egentligen ska innehålla?!? Är det viktigt att berätta saker för världen, eller kan man inte bara hålla allt inom sig, var det någon som spontant påpekade.
Min tanke är förstås att jag vill ju inte bara själv veta mina tankar (vilket är vanligt, att man själv vet vad man tänker), utan att alla i min omgivning ska få reda på det genom detta moderna kommunikationssystem. Tack Bill Gates!! (var det inte han som hitta på ngt sånt härnt?)
För att en blogg ska vara givande för alla parter (dej o mej), vill jag förstås delge att gårdagens banansockerkaka va supersaftig o gó trots att den innehöll fil, tjejerna åter fick en vinst i Pratmakarna (men kanske inte ska ta upp det mer), att det är en hit att som partyfika köra massa pålägg på bordet o alla skapar sin egen macka, gott värre!!
Framför allt vill jag idag meddela att gröten jag precis sluka innehöll alldeles för lite salt, o mej veterligen kan man inte lägga i saltet efteråt... eller kan man det??? Mamma har lärt mej NEJ, o det e nog så... (vilken makt mammor har över en...)

Nu ska denna männskan vila innan lite jobb, blev lite sent igår.... Gonatt!!!

1 kommentar:

F sa...

jag vill också tacka Bill Gates. Han är så sjukt bra!!!