onsdag 6 februari 2008

Dagens kap!!


Visst e den snygg??? Blev helt salig när jag idag stötte på detta objekt i Sickla Köpkvarter. Till saken hör att jag i höstas såg denna bag, o tänkte att "Den där vill jag ha!" Men den va lite för dyr, o jag hade inte tillräckligt med slantar i fickan. Idag visade det sig att det stod en lapp med texten: 70 % rea på väskan. Oh yeah!! Jag som nu läser matte, kunde direkt räkna ut att det hela blir ju mycket billigare. (Vilken tur att jag går på högskola!!) Så det va bara att ta fram riksdalerna, o betala det kassörskan sa. Därefter var det mycket skönare att traska vidare till Willys o köpa potäter!

3 kommentarer:

F sa...

la du då alla potäter i väskan sen? jag diggar den såååå!!!

Anonym sa...

Voi Linda sa olet sitten niin makee!!! Olen ettiny itelleni kasilaukkua, mustaa.. mut mulla tais mieli vaihtua. Pitaa siina jotain varia olla :) Nice!!

Anonym sa...

Hur snygg väska som helst, skulle gärna vilja ha en likadan!