tisdag 12 april 2011

Svetten, var är du?

Vill så gärna träna!! Det e helt galet vilken längtan jag har!
Tänk att känna svetten droppa ner i ögona, ha ryggen blöt o va rent slut. Känna sig så där fräsch (efter duschen i för sig). Oooo vad jag längtar o trängtar.
Nu kan jag i allafall gå, till och med utan kryckor, vilket jag är väldigt glad över. Men det slår inte den vanliga träningen jag annars gjort. Men i framtiden, nån dag, ska jag komma igång igen. Nu ligger jag bara o drömmer om den svenska klassikern.
Idag är sista dagen med gips. Imorn ska det av, och då kan jag gå lättare och smidigare. Kanske kan köra body pump o sånna saker som inte är massa hopp och så? Vet inte riktigt... Är i allafall glad att jag inte har smällt i mej massa choklad, mackor o sådant, så att man inte blir helt fet under denna tid. Det hade jag inte heller gillat =)

Inga kommentarer: