fredag 15 april 2011

Sommar, sommar!



För någon dag sen fick jag en avi och kunde hämta ut några klänningar jag klickat hem från H&Ms shop! Den nedersta klänningen valde jag visserligen i ljusrosa.
Så nu ser jag fram emot en fin, härlig sommar, med mycket sol, bad, klänningar, stora örhängen, vänner och utehäng!

Igår besökte jag sjukgymnasten och det var svettigt värre. Vi gjorde massa övningar som jag dagligen ska göra hemma för att bli smidig med foten, för nu är det stelt. (Kan till exempel inte gå ner för trappor som vuxna gör. ) Så jag ska öva flitigt. Vill ju bli fine. Hon menade till och med på att det inte ska dröja allt för länge tills jag kan börja lättjogga. (Vad nu alltför länge betyder vet jag inte hehe). Men blev iallafall glad när hon sa att det såg bra ut, med min gångstil och så.

PS. Idag fyller flest folk år. Visst 9 månader sen industrisemestern tog slut. (Viktig info! ;))

Inga kommentarer: