tisdag 22 mars 2011

Rosa paket

Bilen körde in genom grindarna på Toftavägen och in på dess grusväg. Svängde sedan till höger och parkerade framför det röda tegelhuset. På trappen upp till huset låg ett paket. Ett rosa paket!
Vi förstod att det inte fick plats i lådan för den hade ändå den storleken som den hade. Säg 1,8 kilo.
Det bästa med paketet var att det var adresserat till mej! Inte Hugo, Lisa, Adam eller Petter, utan till mej. Himlar, vilken lycka! (bild på fäjsan).
Kom in och började sprätta, sprätta, sprätta. Och sprätta.
Tro det eller ej. Men den innehöll allt möjligt kul: Stockholms-strumpor, en bok jag velat läsa, skvallerblaskor, Kungliga Damtidningen, nagellack, massa godis, ansiktsmask, hårblommor... O slutligen 17 sköna brev from my friends!!
Hur lycklig blev inte jag på en skala?? LYCKLIG o så glad. Tack vänner, det här betydde sjukt mycket!! Nu längtar jag efter er o Stockholm! (precis som om jag inte gjorde det innan haha). O känner mej på bättre humör.

Kiitos: Bergendahl, Hahl, Sylvie, Jullan, Thureson, Oscar, Ida, Frida, Ceder, Beck, Carro J, Carro H, Lisette, Albin, Elin, Wilnerzon, Nils. Miss ya!! A lot.

Imorn väntar läkarbesök i Malmö. Detta gula äckliga gips ska bort och vi får se vad jag får i dess ställe. Gött ska det iallafall bli.

Inga kommentarer: