tisdag 1 mars 2011

Perfekt säng

Ligger här i Linda Londéns säng. Måste säga att den är perfekt! Det är en sk motorsäng. Får upp benen bara genom att trycka på en knapp, o detsamma gäller huvet. Så jag sitter typ ihoppressad, eller liksom med huvet o benen upp, ja ni fattar. Kanske ;)
Idag har jag ont i foten igen. Ganska rejält. Men imorn är det operation som gäller. I natt sov jag skitdåligt. Troligen pga morgondagens aktivitet, är nämligen nervös. Vad kommer hända liksom?!? Hoppas innerligt att allt kommer gå bra. Att jag kan lämna stället med ett nytt gips. Jahuu! ;) Min balans e fortfarande ur balans. Det här med kryckor är inte min grej helt enkelt. Som tur är har jag inte bråttom nånstans, utan kan ta det rätt chill med stegen.
Nu kommer Linda med kaffe. Morronkaffet så här vid klockan tretton.
Ha det gott! Kram jag Linda

PS!!! Va visst kaffe med semla. Shit asså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med oprationen! Det går säkert jätte bra.
Mariana

filippa sa...

det kommer gå super imorn, rock it baby! KRAM