söndag 13 mars 2011

Mamma tog tag i det

När mamma förstod att jag va allvarligt trött på att ligga här hemma tog hon tag i det o kom på en idé. Tack o lov!! Lycklig jag är som har en sån mamma.
Hon tyckte att jag skulle sätta mej i bilen och vi skulle åka runt lite.
Jag tog de tre trappstegen ut på gården och fick känna på den sköna luften. Det var fräscht. Cirka 12 grader ute och inte en fläck snö nånstans. Happiness!
Vi hämtade kompisarna Cheri och Jessica från stan. De hoppade in i bilen och nu skulle vi fika tyckte vi. Jag o mamma hade glömt bort att det var söndag och vid klockan 18 är inte det mesta öppet i LA. Så det sluta med att vi satt på Coops fik.
Men vilken känsla o va ute i civilisationen. Efter två timmar var jag trött och vi lämnade vårt sällskap: Cheri o Jessica där dem hör hemma, och åkte sen hem till oss.
Känner mej fortfarande "instängd" på nåt sätt, men ändå mer happy än tidigare idag.
TACK mamma, Cheri o Jessica för dagens utflykt!

1 kommentar:

Jessica sa...

Tack själv för en härlig fika!