fredag 11 mars 2011

Klockan 13.05 every day sänds Oprah Winfrey-show på TV. Om ni läser detta nu (alltså nu nu) så fattar ni att TVn hos mej är på och Oprah är i rutan.
Fattar ni vad som händer on the show idag? Jo, Oprah delar ut sina favvosaker. Hon börjar med iPads, sen uggs o därefter nån enkel väska för 256 dollar. Hela publiken går hem lite sakrikare helt enkelt. Jag vill bara meddela att jag är inte bitter. När jag o Filippa var på showen berättade hälsocoachen hur man håller sin vikt i styr, vad man bör äta och så vidare. Filippa gick saklös därifrån, och jag med Oprah-handsvett i min hand. Ja, det är ju mer värt än iPads o sånt skräp. Jag e inte bitter ;)

Annars har smärtskiten satt sig på min kropp. Eller rättare sagt på benet. Så nu är det morfin som gäller var 4e timma. O benet högt upp. O kroppen i säng.

Tack annars för alla kommentarerna ;)

2 kommentarer:

filippa sa...

haha, emanuel berättade det, han var inte heller bitter :P fattar inte varför hon inte delade ut ipads när vi var där? döööhh
du, krya på benet nu hörrö!!

Jennifer sa...

what? jag da? Jag var ju med ju! Var det inte med er vi fick Target gift cards? Jag har varit dar tva ganger, och fick lite grejer en av gangerna... men ingen Ipad forstass.