söndag 6 februari 2011

Ledig, ledig, ledig.

Ooooo vad jag ÄLSKAR oplanerade dagar!! Samtidigt kan jag komma på mej själv med att tänka: shit den helgen har jag inget inplanerat än, hur kul kommer den helgen egentligen bli??
Själv har jag varit vansinnigt trött efter skidhelg förra helgen. Gårdagens alla roliga grejer fick avbokas för att jag skulle känna att jag orkade med livet. Och jag märker att när jag inte har något inbokat så släpper pressen och jag mår bättre. Ja, det är märkligt hur man fungerar som männska.

Idag är det iallafall söndag. HÄRLIGA söndag. Ute skiner solen (ja, ute o inte inne) och man blir liksom lite glad över den blå himmelen. Ja, du borde va i Spånga nu! Idag har jag inga, inga måsten. Ja typ en Linda-dag. Exactly vad jag behöver. En långprommis blir det med lånehunden Hulken. Vilket jag ser fram emot. Hulken, den fine!
Have a good day people, som man coolt säger!
Ciaoooo!!

Inga kommentarer: