söndag 17 januari 2010

Hahahahaha

Skönt ändå att dessa dagar tre innehållit fraser som hahahahah eller nåt annat i den stilen. Det e så att jag liksom bara omges av skönt folk o får ha en good feeling typ jätteofta. E det inte för bra?!? På gränsen. I fredags blev det det välkända fredagsmyyyyset med kvartetten Sirviö, Hahl, Bäckdahl o Erixon. Hahls status om kvällen: Inte ens På spåret kan förstöra en trevlig kväll kan ju lätt anses som klockren. Tacos äter man ju alldeles för sällan. Men vet ni vad?! Jo. I fredags åt vi precis det. Det o inget annat. Inte ens majs eller ost.
Jag o Cornelia (min kära kombo) fattade precis att vi ligger efter i typ allt här hemma. Willys borde besökas, julgrejerna borde vara borta o golven e fulla av skit. Men ändå gött att nån vill va här ;) En vacker dag, då e detta ett perfekt hem. Ojojojoj, då snackar vi nivå. Shit asså, helt crazy.
Annars kan jag ju nämna att jag igår beställde en iPhone, o fick experthjälp av Beckis. Så nu blir det en svart en, med vit baksida. Så snart kan jag bara plocka upp den o söka upp vad som på Wikipedia. Så coolt. Eller spela toarullsspelet. Eller ringa en vän. Vilka tider man lever i! Hörrni, nu är det dags att drömma sött för att klara av morgondan. God natt vänner!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bra du Linda. Fint att du haft en så bra helg. Kram Jullan

Anonym sa...

Crazy helg asså!

Anonym sa...

shit asså!